Procedura zwrotu
Jak postępować, gdy zakupiony towar nie odpowiada i chcesz go zwrócić?
Jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ustawowym terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze. O procesie zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową. Zwracany towar musi być czysty i nie może mieć śladów zużycia. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji należy zapoznać się z regulaminem. Pieniądze za zakupiony towar prześlemy na Twoje konto bankowe jak najszybciej, najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy.
Nie dokonujemy wymian.
Jak wygląda proces zwrotu?
Zwrot zamówienia jest łatwy do zrobienia online za pomocą internetowego formularza zwrotu.
Zaloguj się na swoje konto lub wprowadź numer zamówienia i adres e-mail. Następnie wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
Nie musisz niczego drukować i możesz zwrócić paczkę, korzystając z jednej z poniższych opcji.
Opcje zwrotu:
Zwroty w sklepi
Przynieś produkt do sklepu ORSAY w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi etykietami. Przygotuj fakturę lub numer zamówienia (nie ma potrzeby drukowania). Lista sklepów: https://www.orsay.pl/nasze-sklepy.
Zwrot wybranym przewoźnikiem
Zapakuj zwracane towary jako paczkę. Produkty należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi etykietami. Włóż do paczki kartkę i napisz na niej numer zamówienia. Zwracane towary należy dobrze zapakować, aby zapobiec ich uszkodzeniu podczas transportu.
W przypadku nadania zwrotu koszty przesyłki nie będą zwracane.
Towar należy wysłać na adres:
Orsay.pl
GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o. o.
Smolecka 5
55-080 Pietrzykowice
Polska
(Nie należy wysyłać paczki za pobraniem lub do paczkomatu)
Po otrzymaniu towaru z magazynu zwrócimy pieniądze na konto bankowe w ciągu 14 dni.