Dostawa i płatność

 

Dostawa

W ciągu 15 minut od wysłania zamówienia powiadomimy Cię w wiadomości e-mail o jego otrzymaniu. Zamówiony towar zapakujemy i wyślemy natychmiast po otrzymaniu zamówienia. O wysyłce towaru poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, w której podamy dokładną kwotę za towar, w tym opłatę pocztową, sposób dostawy oraz numer przesyłki. Przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 2-5 dni roboczych.

Twoje zamówienie może zostać dostarczone na terenie całej Polski. Jako środek transportu możesz wybrać odbiór osobisty w punkcie odbioru InPost lub usługę transportową GLS. 

Wysyłka dla zarejestrowanych klientów jest darmowa przy zamówieniach na kwotę 200 zł lub więcej.


Odbiór osobisty w sieci InPost

Twoje zamówienie może zostać dostarczone do ponad 4800 punktów odbioru w sieci InPost

  • Zamówienie możesz śledzić online.
  • O doręczeniu zamówienia do punktu odbioru zostaniesz poinformowany w aplikacji lub w wiadomości sms, od tego momentu masz 24 godziny na jego odbiór.
  • Możesz odebrać zamówienie dzięki hasłu zawartemu w wiadomości SMS lub mobilnie dzięki aplikacji.
  • Posiadając aplikację  możesz przedłużyć odbiór przesyłki o kolejne 24 godziny
  • Cena usługi InPost wynosi 19 zł (wysyłka jest naliczana dla zamówień o wartości mniejszej niż 200 zł).

 

Usługa dostawy ekspresowej GLS

  • GLS doręcza paczki w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00.
  • Doręczyciel może skontaktować się z Tobą telefonicznie w dniu dostawy w celu ustalenia szczegółów odbioru – kwota za pobraniem (jeśli nie zapłaciłeś już za towar online kartą płatniczą)
  • W przypadku płatności za pobraniem kwotę za przesyłkę można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy podczas odbioru przesyłki.
  • Drogę przesyłki można śledzić w Internecie poprzez podanie numeru Track ID, które znajduje się na awizo, lub poprzez stronę internetową KurJerzy.pl
  • Cena usługi GLS wynosi 19 zł (wysyłka jest naliczana dla zamówień o wartości mniejszej niż 200 zł).

 

Odbiór i reklamacja - w przypadku wykrycia wady, uszkodzenia lub niekompletności przesyłki podczas jej odbioru należy niezwłocznie spisać na miejscu protokół szkody z pracownikiem punktu odbioru (obsługa zobowiązana jest posiadać go przy sobie). Protokół powinien zostać podpisany przez obie strony, przy czym odbiorca zostawia sobie jego kopię. Późniejsze reklamacje towaru związane z transportem nie będą uwzględniane!


 

Płatność

Za zamówienie możesz zapłacić za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub online przez bramkę płatności PayU lub Blik,  która oferuje płatności kartą online.

 

Za pobraniem

W przypadku firmy GLS za zamówienie zapłacisz gotówką (lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy) przy odbiorze przesyłki.

W przypadku firmy InPost za zamówienie zapłacisz kartą płatniczą. Pamiętaj, że niektóre punkty odbioru nie akceptują kart płatniczych, dlatego postępuj zgodnie z informacjami podanymi w wybranym przez Ciebie punkcie. 

Za pobraniem pobierana jest opłata w wysokości 6 zł.


BLIK

Bezpieczeństwo, szybkość i wygoda

Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne – podajesz kod BLIK (6-cyfrowy, jednorazowy kod) i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji bankowej.

Blik jest dostępny w aplikacjach w 18 bankach, wystarczy połączenie  z internetem i telefon.

Blikiem możesz zapłacić za zakupy online, przesłać pieniądze na numer telefonu oraz wypłacać i wpłacać pieniądze w bankomacie.


Płatności online przez PayU

  • Bramka płatności PayU to system opracowany dla sklepów internetowych. Umożliwia proste, szybkie i bezpieczne płatności online. PayU łączy w sobie metody płatności większości banków. 
  • Alior Bank
  • Bank BPH
  • Bank zachodni WBK
  • BGŻ BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • PKO Bank Polski
  • Pekao

 

Przebieg płatności

Pieniądze trafiają na konto sprzedawcy w ciągu kilku minut. Dzięki temu sprzedawca może szybciej wysłać towar. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje Twój bank, ponieważ płatność odbywa się bezpośrednio w Twojej bankowości internetowej.

 Po zalogowaniu się do swojej bankowości internetowej otrzymasz wstępnie wypełnione zlecenie płatnicze zawierające wszystkie niezbędne informacje o płatności, które wystarczy tylko potwierdzić.

Płatność kartą online przez PayU

Korzystanie z kart płatniczych VISA, MasterCard i Maestro to wygodna i bezpieczna forma płatności bezgotówkowych. Aby zapłacić kartą w Internecie, musisz mieć w tym celu aktywowaną kartę - sprawdź w swoim banku.

Dane ze swojej karty płatniczej przekazujesz bezpośrednio do banku, a nie do sprzedawcy. Żaden z pracowników nie ma dostępu do informacji o Twojej karcie płatniczej.

Akceptujemy karty płatnicze VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.

Jak postępować przy płatności kartą?

W formularzu zamówienia wybierz metodę płatności - kartą kredytową. Po wysłaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych swojej karty:

  • numer karty płatniczej
  • data ważności karty
  • CVV2/CVC2 – ostatnie trzy cyfry nadrukowane na pasku podpisu Twojej karty

Dane wprowadzasz bezpośrednio do banku, który zapewnia nieczytelną, zaszyfrowaną transmisję danych i informuje nas tylko o wyniku autoryzacji, czyli tym samym zleca nam realizację zamówienia. Eliminuje to możliwość nadużycia Twojej karty płatniczej przez podmiot, od którego kupujesz towar, a także możliwość transferu niezabezpieczonych danych w publicznej sieci komputerowej.

 

Jak postępować w przypadku wystąpienia problemów?

Jeśli bank nie potwierdzi nam Twojej płatności kartą, powody mogą być następujące:

  • Dane karty płatniczej nie zostały poprawnie wypełnione.
  • Nie masz wystarczających środków na swojej karcie.
  • Przekroczyłeś limit transakcji internetowych.
  • Twoja karta nie może być używana do płatności online – skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zezwolić na ten rodzaj transakcji.
     


Płać za pomocą Klarna.
 
Natychmiastowy przelew bankowy, polecenie zapłaty lub karta kredytowa

Dzięki Klarna możesz łatwo płacić za swoje zamówienia natychmiastowym przelewem bankowym, poleceniem zapłaty lub kartą kredytową. Możesz przeglądać i zarządzać wszystkimi swoimi zakupami w dowolnym momencie w aplikacji Klarna.

Zapłać później

Płatność później oznacza, że masz 30 dni na opłacenie faktury - bezpłatnie i jednym kliknięciem. W aplikacji można również przedłużyć okres płatności o 10, 30 lub 60 dni za niewielką opłatą lub przekształcić fakturę w finansowanie.

Zakup na raty

Dzięki zakupom ratalnym Klarna możesz dostosować plan płatności do swoich osobistych potrzeb. Koszty można podzielić na stałe raty na okres do 36 miesięcy. Masz maksymalną elastyczność.